quinta-feira, 3 de junho de 2010

Palpite


Festa, festa e festivais..., na Cidade da Praia que há pouco mais de 10 dias celebrou o Festival da Gamboa 2010, nada contra. Soube e vi o vídeo da comemoração dos "550 anos do achamento das ilhas", na Cidade da Praia, caracterizado como um sucesso, afinal não é todos os dias que um caboverdeano tem a oportunidade de ver um artista do gabarito da Daniela Mercury a actuar em Cabo Verde.

Palpite: Já que estamos a tratar do achamento das ilhas, porque não comemorar este achamento na Ilha da Boa Vista? Sabem porquê que digo isso? Além do excesso de festival numa só ilha, Boavista foi a primeira Ilha de Cabo Verde a ser achada, seria uma justa homenagem ao "berço de achamento de Cabo Verde".
Imagem

3 comentários:

  1. Olá amigo
    Que bela praia e que lindo mar azul. Adoro Daniela Mercury
    Grande abraço

    ResponderEliminar
  2. ka bu dexa d nocenteza
    nka sabi ki dia na mundo ki bu odxa um habitanti di norte das ilhas ta fazi um observason do tipo
    pa es ki ora ki "lhes sabe bem" es é ta posa di flagelados do vento leste es ten ses centro di convenson ki é nos emblemático mindelo q dizem as mas lingua ser a capital da cultura caboverdiano. Es ten tb o festival dos festivais q é a grandiosa baias d v*** ups digo das gatas. Antis di bu confundi, nka sta fala di svicenti nou , nsta rifiri a modi ki es ta dxunta bes difendi ferverosa mente ideas sviventinos skecendo até di dises ou dinos td cverdiano si bu ta prifiri
    es ka ta fasi kuza du tipo pmd es sta too busy ta discuti ses genes europeus, regionalizason ok
    mas un bes: dexa nocenteza môs

    ResponderEliminar
  3. Caro Anónimo 6 de Junho de 2010 16:31,

    Upsss! Sima bu odja, nda só um palpite heheh, acerca di complexo de alguns kabuverdianu, fazer o quê?

    Ami é kabuverdianu, felizmente Santiago é ka ninhum "Lisboalin", ami é konfortadu ku isso, nta nkara kualker kabuverdianu sem problema.

    P.S. Se nfosse bó nka ta generalizaba hehehe

    ResponderEliminar